יחסי גברים נשים

הרצאות וסדנאות

סדנה – זרימת האהבה בזוגיות

קטגוריות: התפתחות,  התפתחות רוחנית,  זוגיות,  יחסי גברים נשים,  סדנאות,  

זרימת האהבה בזוגיות נראית דבר מובן מאליו, ואכן היא טבעית לכולנו. עם זאת, במהלך ההיסטוריה האנושית, וגם בחיינו הפרטיים, קרו אירועים שמכבידים על זרימת האהבה הטבעית בזוגיות ואף חוסמים אותה.


סדנה – "זוגיות הרמונית" לשיפור ביחסים בהגשמה ובאיזון

קטגוריות: התפתחות,  התפתחות רוחנית,  זוגיות,  יחסי גברים נשים,  סדנאות,  

בסדנה נתחבר לחלקים הגברי והנשי שבתת מודע שלנו ובעזרתם נחווה זוגיות זורמת ומאוזנת. נראה את היחסים שלנו עם סביבתנו ובעיקר עם בני זוגנו באור חדש ותפתחנה לנו דרכים חדשות לטפל במצבי עימות, גם כאלה הקיימים כבר הרבה שנים. כמו כן נלמד לאזן את עצמנו בין הרוח לחומר ולחבר בין חזון והגשמה בעזרת אותם 2 חלקים בגברי והנשי שבתת מודע.


סדנה – תקשורת הרמונית בזוגיות ובכלל
כלים מעשיים ליצירת דו-שיח win-win

קטגוריות: התפתחות,  זוגיות,  יחסי גברים נשים,  סדנאות,  

סדנה חווייתית בה נחשוף את הבסיס והמאפיינים של התקשורת הבינאישית. בסדנה נלמד לזהות מה אינו עובד בתקשורת שלנו עם אנשים מסוימים ומה יאפשר אותה. בנוסף נלמד ונתרגל כלים מעשיים לביצוע דו-שיח אפקטיבי, בו נאפשר לשני הצדדים להעביר ולקבל הדדית את המסרים שלהם באופן מדויק ובצורה הנכונה ביותר. כלים אלו מאפשרים יצירת דו-שיח אפקטיבי גם במצבים שבהם התקשורת אינה עובדת מזה זמן רב.


הרצאה – חופש ותלות בזוגיות

קטגוריות: הרצאות,  התפתחות,  התפתחות רוחנית,  זוגיות,  יחסי גברים נשים,  

חופש ותלות בזוגיות" נכיר סוגים שונים של תלות שמתקיימת בין בני זוג, את ההשפעות שיש למצבי תלות על איכות הזוגיות ומה ניתן לעשות כדי לשפר את הזוגיות. ההרצאה מתאימה לכל מי שמתעניין בזוגיות ושואף להפוך אותה לכוח עוזר ומקדם בחיים.


הרצאה – ההיסטוריה של יחסי גברים ונשים והשפעתם על חיינו

קטגוריות: הרצאות,  התפתחות,  זוגיות,  חברה ושינוי,  יחסי גברים נשים,  

בהרצאה אפרוס בפניכם קצת מההיסטוריה של יחסי הגברים והנשים, אספר על ההשלכות של הנושא בכל הרבדים: בתוכנו, בזוגיות ובעולם, ועל האפשרויות שיש לנו להמשך ולריפוי, בכל הרבדים הנ"ל.


הרצאה – תקשורת הרמונית

קטגוריות: הרצאות,  התפתחות,  זוגיות,  יחסי גברים נשים,  

בהרצאה נכיר את התקשורת ההרמונית שמבוססת על שיח של רגשות וצרכים בסיסיים במטרה להביא את המשתתפים בשיחה למצב win-win, שבו נמצא מענה לכל הצרכים הבסיסיים של המשתתפים בשיחה. תקשורת הרמונית מהווה בסיס לתקשורת זוגית הרמונית.


סדנה – בדרך לזוגיות הרמונית

קטגוריות: התפתחות,  זוגיות,  יחסי גברים נשים,  סדנאות,  

בסדנה נפגוש את האפשרות לזוגיות הרמונית דרך חוויה אישית בה ניווכח ביכולתנו לחוות זוגיות משופרת, זורמת ומאוזנת. נראה את היחסים שלנו עם עצמנו ועם סביבתנו ובעיקר עם בני זוגנו באור חדש ותפתחנה לנו דרכים חדשות לטפל במצבי עימות, כולל עימותים שקיימים הרבה שנים או חוזרים במערכות יחסים שונות.


הרצאה – להיות גבר רגיש מאוד

קטגוריות: אדם רגיש מאוד,  הרצאות,  התפתחות,  זוגיות,  חברה ושינוי,  יחסי גברים נשים,  

הידע שלנו על הרגישות הגבוהה הוא צעיר, הספר על כך יצא בארץ רק ב 2011. רוב האנשים הרגישים מאוד עוד לא יודעים אפילו שיש דבר כזה אף על פי שזה מאוד מתערב להם בחיים. לגברים יש אתגר נוסף שקשור לשינויים שעובר היום העולם ביחסים בין גברים ונשים והציפיות מהם. כל אלו יחד ולחוד משפיעים על הגברים הרגישים מאוד ומייצרים בילבול רב.


הרצאה – זוגיות כמנוע התפתחות

קטגוריות: הרצאות,  התפתחות,  זוגיות,  יחסי גברים נשים,  

כשאנו חוברים לבן זוג יש דברים שאנו מכירים ויש גם הפתעות. חלק מההפתעות נעימות ועל האחרות היינו מוותרים. היכולת וההבנה כיצד להשתמש באירועים מהזוגיות לצמיחה אישית הן מפתח להתפתחות של שני בני הזוג והזוגיות עצמה למקומות שבהם גם השמיים הם לא הגבול.


הכשרה בשיטה זוגיות הרמונית

קטגוריות: התפתחות,  זוגיות,  יחסי גברים נשים,  סדנאות,  

קורס מאמנים בן 13 מפגשים ויום ארוך ללמידת השיטה והאימון בשיטה.הקורס בנוי מחוויה ותרגול של השיטה, למידת כלי השיטה והאימון בה ותרגול האימון בשיטה. כמו כן, יאמנו המשתתפים בקורס אחד את השני.הקורס מיועד למאמנים, למגשרים ולמטפלים.