אימון אישי וזוגי בשיטה זוגיות הרמונית

iris-final

"זוגיות הרמונית" הינה שיטה לשיפור הזוגיות שלנו ויצירת זוגיות של חברות, שותפות, אהבה, הגשמה וחופש אישי. הייחודיות של השיטה היא העבודה הפנימית עם החלקים הגברי והנשי שבתוך הנפש. מתוך העבודה הזו מתאפשר לאדם שמתאמן בשיטה לשפר את יחסיו עם עצמו ועם סביבתו.

יישום השיטה מאפשר יצירת איזון בתוך נפש האדם, איזון שמביא הנאה לחייו הזוגיים (כשיש חיים זוגיים) או שהוא פותח את האפשרות לחיים זוגיים (לאדם שאין זוגיות בחייו). ניתן לבצע את האימון במפגשים פנים אל פנים או מרחוק, בעברית או באנגלית.

אימון אישי בזוגיות הרמונית מייצר את התשתית לזוגיות ואינו מחייב מעורבות של בן זוג. אימון זוגי מתאפשר כששני בני הזוג רוצים להשתתף ביצירת ההרמוניה. במצב זה הכלים והתשתית של השיטה מיושמים בבית במהירות ובקלות על ידי שני בני הזוג והשותפות ביניהם מתחילה ביצירת המצב החדש. 

אימון אישי או זוגי בשיטה מאפשר ארגון וריפוי של נפש האדם כך שיוכל לממש יחסי זוגיות הרמוניים גם בתוכו וגם מחוצה לו. בעזרת האימון מתחזק החיבור פנימה ומקדם את האדם לקראת מימוש הפוטנציאל האישי, ההגשמה והייעוד שלו.

עבודת האימון עם חלקי הנפש מאיצה את התהליך ומאפשרת להגיע להישגים משמעותיים במהירות רבה.

בעבודה זוגית החיבור לחלקים הפנימיים מאפשר הורדת מתח מיידית ביחסים בין בני הזוג, כאשר תשומת הלב פונה פנימה, למה שקורה בנפש שלנו, במקום להתמקד במתחים מול בן הזוג ובשאלה המטרידה "למה הוא עושה לי את זה".

מתוך העבודה המשותפת איתי תלמד/י לעשות בעצמך את העבודה עם החלק הגברי והחלק הנשי שבנפש ותוכל/י להמשיך להשתמש בכלי הזה בעצמך לאחר תום תקופת האימון. באימון ניתן יהיה לפגוש וללמוד ליצור דו-שיח גם עם חלקים נוספים בנפש.

דוגמה להשפעה של הפנמת הכלים של השיטה זוגיות הרמונית על החיים ניתן למצוא ב"סיפור מהחיים – בניית זוגיות חדשה בעזרת הגברי והנשי שבפנים".

השפעת האימון :

כאשר יש זוגיות: האימון מאפשר לאדם שינוי שיפתח בפניו אפשרות והזדמנות לקידום המערכת הזוגית החיצונית שלו גם ללא מעורבותו של בן הזוג ואפילו ללא ידיעתו על התהליך. שיתוף בן הזוג בתהליך יעזור ליצירת קִרבה ושפה משותפת בבית.

לפנויים ופנויות: אימון מאפשר לאדם שינוי וארגון פנימיים של הנפש כך שייפתחו בפניו הזדמנויות ודרכים חדשות לבניית מערכת יחסים יציבה עם בן זוג.

האימון האישי בשיטה והעבודה על היחסים בין הנשי והגברי שבנפש עוזרים:

  • למי שרוצה לחיות בזוגיות ממקום אותנטי של מי שהוא באמת
  • למי שבוחר להיות בתוך זוגיות עם החופש להיות נאמן לעצמו
  • למי שרוצה לשחרר או להגביר את זרימת האהבה בזוגיות שלו
  • למי שמוכן ללמוד כיצד השונות בינו ובין בן זוגו יכולה להיות חוויית שפע ועזרה
  • למי שחש שהוא בשל להכיר ולחשוף את הפוטנציאל האישי שלו ולהתחיל את הגשמת ייעודו בחיים מתוך הרמוניה פנימית בין החזון הפנימי והביצוע בפועל

מטרות תהליך האימון הן :

  • לחשוף את תפיסות העולם הקיימות בנושא הזוגיות ולהכיר תפיסת עולם שונה 
  • ללמוד להקשיב לקולות של החלקים הפנימיים ולזהות את המתרחש בתוכנו
  • לזהות את מראות (השלכות) הזוגיות הפנימית ביחסים עם העולם החיצוני
  • למצוא מה חוסם את זרימת האהבה בזוגיות ולשחרר אותו
  • להכיר ולהפעיל כלים נפשיים מתאימים הנדרשים בחיים הרמוניים בכלל ובזוגיות הרמונית בפרט
  • ללמוד ליצור תקשורת הרמונית בין החלקים הפנימיים, לדוגמה: גברי-נשי
  • ללמוד ליצור את הדו-שיח ההרמוני גם מחוץ לנו עם הסובבים אותנו
  • ללמוד ליצור את הדו-שיח הפנימי גם בנושאים של הגשמה וייעוד
  • ליישם כלים התפתחותיים יעילים, שמבוססים על האיזון בין החלקים הגברי והנשי הפנימיים, כדי שנוכל להשתמש בהם גם בזוגיות שמחוץ לנו

מסגרת האימון :

סדרת אימון כוללת בדרך כלל 10 מפגשים שבועיים של שעה או שעה וחצי.

המפגשים הם בעברית ואנגלית לפי הצורך, עם אנשים מישראל או מחו"ל הן במפגשים פרונטליים והן במפגשים מרחוק בעזרת הטלפון או מחשב.


תגובות של אנשים שהתנסו בשיטה "זוגיות הרמונית"

נורית: "התחלתי לשתף ולא נשארתי לבד עם הקושי, מסוגלת להסתכל על הטוב שיש לנו למרות הרע שיש עכשיו. אני לא מוותרת עלינו בניגוד לעבר, שכל ריב היה גורם לי להרים ידיים ולשבור את הכלים. מרגישה את הדרך לריפוי "!

יפעת: "האווירה בבית קרובה ונעימה, יש דיאלוג עם יותר הקשבה ויש נכונות לשמר את הקִרבה הזו".

אודליה: "אני מאוד משתדלת לשים לב לאופן שבו אני מבקשת דברים מבן זוגי. תמיד מאפשרת לו מקום לבחור כדי שלא ירגיש מחויב, ואני חושבת שהדרך שלו להודות לי על כך היא הבעת נכונות גדולה יותר לעשייה, וכמובן – עשייה ונתינה גדולות יותר".

שושי: "הצלחתי לקבל ממנו את הדברים האלה (מה שבעבר לא קיבלתי ממנו) בצורה בונה. הוא הביע אמון ביכולות שלי ולא קטל אותי. היה שינוי בגישה שאפשר לנו שוב להתקרב. הדלת נפתחה ועכשיו אנחנו צריכים לעבור דרכה ולהתחיל לצעוד בשביל הזוגיות…"


לכולנו מגיעה זוגיות של חברות, שותפות, אהבה, הגשמה וחופש אישי. קחו את היוזמה ובואו לייצר לכם זוגיות כזו.

האימון מתאפשר במפגש פנים אל פנים וגם מרחוק, וניתן בעברית ובאנגלית.

ניתן לקבוע עימי פגישה דרך עמוד “צור קשר“, או בטלפון 054-4235787.

פירוט על השיטה ניתן למצוא באתר הייעודי לשיטה זוגיות הרמונית ובספר עליה: "זוגיות הרמונית בתוכנו ובעולם, מדריך לזוגיות והגשמה עצמית".

ניתן למצוא באתר מאמרים נוספים בנושא.

לרשימת מאמנים בשיטה.

למעוניינים במידע נוסף על האימון צור קשר