זוגיות של אנשים רגישים מאוד

יחד עם הייחודיות של אדם רגיש מאוד, גם הזוגיות שלו היא אחרת ודורשת תנאים אחרים. אדם רגיש מאוד מביא איתו אתגרים ומתנות חשובות לזוגיות, כמו יכולת גבוהה לאינטימיות ורגישות לאחר. כשהוא בזוגיות, כדאי שהאדם הרגיש מאוד יבין את עצמו כדי שיוכל לפעול באופן שנכון לו וגם ילמד ליהנות מהייחודיות שהוא מביא לזוגיות.

במפגשים שלי עם אנשים רגישים מאוד בנושא זוגיות אנו לומדים מהם הצרכים המיוחדים של אדם רגיש בזוגיות, כיצד לייצר את הזוגיות המתאימה וכיצד להפוך את המיוחדות של האדם הרגיש מאוד למתנה לזוגיות.

אנשים רגישים מאוד מבורכים בדרך כלל ביכולות גבוהות ועם זאת, יש להם צרכים מיוחדים. למשל, הם זקוקים ליותר שקט או יותר זמן לעצמם. בני זוגם של האנשים הרגישים מאוד, שלא תמיד מכירים את הצרכים הללו, לפעמים אפילו נפגעים. הצרכים המיוחדים של האדם הרגיש מאוד מבלבלים את בני הזוג וגורמים לכך שהם אינם מבינים את האתגרים שהאדם הרגיש מאוד מתמודד איתם. היכולת שלי לתווך את האתגרים הללו לבן הזוג והאפשרות למצוא פתרונות ביחד מביאות רוגע לזוגיות ומשפרות את הקרבה בין בני הזוג. 

בעבודתי עם אנשים רגישים מאוד ראיתי שוב ושוב כיצד ההכרה של בן הזוג ברגישות הגבוהה מיטיבה את הזוגיות.

ניסיוני האישי והטיפולי, שמשלב אימון זוגי עם היכרות של נושא האנשים הרגישים מאוד, מאפשר לי לתמוך באתגרי הזוגיות השונים שלהם.

הכלים שאני משתמשת בהם, כמו "זוגיות הרמונית" "ואימון מעמקים", מאפשרים לי להגיע אל המקומות הפנימיים שזקוקים לשינוי בקלות רבה.

באתר ניתן למצוא גם מאמרים בנושא: