גבר רגיש מאוד

20160421a

חייו של אדם רגיש מאוד הינם מאתגרים החל ברמות הקיום הבסיסיות וכלה בהתמודדות עם העולם. כל חייו מתמודד אדם רגיש מאוד עם סוגיות רבות, שנראות טריוויאליות בעיני רוב האנשים, אבל הן אינן פשוטות כלל עבורו. בחייו של גבר רגיש מאוד מצטרפים האתגרים של הרגישות הגבוהה לאתגרים שעומדים לפני כל הגברים והופכים את חייו למורכבים עוד יותר. החדשות הטובות הן שהרגישות הגבוהה לא חייבת לעכב את החיים, אלא היא יכולה להיות גם מתנה לגברים.

כשגבר רגיש מאוד נמצא במקום עבודה עם אנשים אחרים, פוגש נשים שאינן מכירות את הרגישות הגבוהה ובאופן כללי פוגש את העולם, פעמים רבות הוא חש שהרגישות שלו פוגמת ביכולת שלו לתת מעצמו וכי הרגשות שמציפים אותו פוגעים ביכולת שלו להגיב לסביבה.

מניסיוני בעבודה עם גברים רגישים מאוד, גיליתי שדווקא הכוחות של הרגישות הגבוהה, כאשר מודעים אליהם ומשתמשים בהם, פותחים דרכים חדשות ואפשרויות מיוחדות שמתאפשרות במיוחד לגברים רגישים מאוד.

על פי רוב, גברים רגישים מאוד מבורכים ביכולות גבוהות, בהן הקשבה, אמפתיה, אינטימיות ורגישות לזולת. על אף מה שנדמה לנו, כשמדובר בגברים, כאשר מתחברים לכוחות הללו באופן מיטיב, הם יכולים להיות המתנה שגבר רגיש מאוד יביא הן לעבודה שלו, הן לזוגיות והן להורות.

את הרגשות החזקים שגברים רגישים מאוד חווים, רכבת ההרים הרגשית, אפשר להפוך לכוח שיידחף את החיים חזק יותר לכיוון שאליו הוא רוצה להגיע.

בעבודתי עם גברים רגישים מאוד ראיתי שוב ושוב כיצד ההכרה ברגישות הגבוהה שלהם ככוח לחיים, וההבנה של המיוחדות של החיים שלהם כאנשים רגישים מאוד, מאפשרות להם סוף-סוף לבנות את החיים שמתאימים להם כגברים בעולם.

אני מזמינה אתכם לתהליך שבו נייצר לכם את החיים שמתאימים לכם כגברים רגישים מאוד. ניסיוני האישי והטיפולי מאפשר לי לתמוך בנושאים השונים שאנו, כאנשים רגישים מאוד, פוגשים בחיינו: יחסים עם משפחת המקור שלנו, זוגיות, חינוך ילדים, חיבור חברתי, הגשמה עצמית ועוד.

הכלים שאני משתמשת בהם, כמו "אימון מעמקים", "המפגש הפנימי", שחרור טראומות ו"זוגיות הרמונית", מאפשרים לאדם שאיתי להגיע אל המקומות הפנימיים בתוכו שזקוקים לעזרה בקלות רבה ויחסית מהר.

עבורי, התמיכה בגברים בכלל, ובגברים רגישים מאוד בפרט, ויצירה של חיבור אחר לחיים ולעולם עבורם הן שליחות.

מצרפת תגובה של גבר רגיש מאוד, שעבר איתי מסע שהפך את הרגישות הגבוהה שלו מחולשה לעוצמה:

"בשנים האחרונות נוכחתי לדעת עד כמה העולם הרגשי אצלי עוצמתי מאוד, סוער ושונה משל אנשים אחרים, וזאת מבלי שהבנתי מדוע וכיצד ניתן להתמודד עם הנושא. עניין זה הותיר אותי פעמים רבות חסר אונים ומתוסכל כל פעם שקורה אירוע שמציף אותי רגשית בעבודה, בזוגיות ובחיים בכלל.

"לאחרונה התוודעתי לכך שאני אדם רגיש מאוד ושהחוויות שאני חווה קשורות לכך והגעתי אלייך לתהליך אישי.

"כבן אדם רגיש מאוד בעצמך, תחילה הרגעת אותי ואמרת שכל התחושות הללו שאני חווה הן נורמליות.  

"התהליך שעברתי איתך גרם לי קודם כל לקבל את עצמי כבן אדם רגיש מאוד ולהרגיש שלם ובטוח עם זה, למצוא דרכים למתן את התגובות הרגשיות שלי, לא לחשוש להביע רגשות (גם במלוא עוצמתם) ו"למחוק" בכך את האופי שלי, אלא להפך – להתאים את העולם החיצוני אליי.

"בזכותך למדתי לאהוב יותר להרגיש, להתרגש ולרגש אנשים אחרים ולא לוותר בשום פנים ואופן על כך – מאחר שזו מהותנו כאנשים רגישים מאוד ואם נתעלם מכך, הרי שאנו לא אמיתיים עם עצמנו ועם כל העולם שבחוץ. 

תודה רבה לך על העזרה, ההקשבה והנכונות לסייע בכל התהליך".

באתר ניתן גם למצוא את המאמר שלי בנושא:

מידע נוסף ניתן למצוא באנשים רגישים, במאמרים ובמידעונים.

תגובה של גבר רגיש מאוד לתהליך איתי

"בשנים האחרונות נוכחתי לדעת עד כמה העולם הרגשי אצלי עוצמתי מאוד סוער ושונה משל אנשים אחרים וזאת מבלי שהבנתי מדוע וכיצד ניתן להתמודד עם הנושא, מה שהותיר אותי פעמים רבות חסר אונים ומתוסכל כל פעם שקורה אירוע שמציף אותי רגשית בעבודה, בזוגיות, ובחיים בכלל.

לאחרונה התוודעתי לכך שאני אדם רגיש מאוד ושהחוויות שאני חווה קשורות לכך והגעתי אלייך לתהליך אישי.

כבן אדם רגיש מאוד בעצמך, תחילה הרגעת אותי ואמרת לי שכל התחושות הללו שאני חווה הן נורמליות.

התהליך שעברתי איתך גרם לי קודם כל לקבל את עצמי כבן אדם רגיש מאוד ולהרגיש שלם ובטוח עם זה, למצוא דרכים למתן את התגובות הרגשיות שלי, לא לחשוש מלהביע רגשות (גם במלוא עוצמתן) ו”למחוק” בכך את האופי שלי אלא להיפך – להתאים את העולם החיצוני אליי.

בזכותך למדתי לאהוב יותר להרגיש, להתרגש ולרגש אנשים אחרים ולא לוותר בשום פנים ואופן על כך- מאחר וזו מהותנו כאנשים רגישים מאוד ואם נתעלם מכך הרי שאנו לא אמיתיים עם עצמנו ועם כל העולם שבחוץ.

תודה רבה לך על העזרה, ההקשבה והנכונות לסייע בכל התהליך".