פתיחת חסימות רגשיות

הרצאות וסדנאות

סדנה – לשחרר את החרדה מחיינו

קטגוריות: אדם רגיש מאוד,  התפתחות,  ניהול אנרגיית החיים,  סדנאות,  פתיחת חסימות רגשיות,  

בסדנה נכיר את החרדה מזווית ראייה ייחודית שמאפשרת לייצר איתה יחסים שמתאימים להוצאה שלה מהחיים. כמו כן נראה מתי ולמה החרדה מגיעה, ומהם הכלים והכוחות הפנימיים שלנו שיכולים לעזור לנו להרגיע ולשחרר את החרדה כשהיא כבר כאן.


הרצאה – השליחות של הרגשות

קטגוריות: אדם רגיש מאוד,  הרצאות,  התפתחות,  פתיחת חסימות רגשיות,  

הרגשות שלנו הן גם עובדה בחיים שלנו, גם מבלבלים אותנו ולא פעם מרגישים כהפרעה, וגם לא ניתנים לניהול. בהרצאה נבין את תפקיד הרגשות וכיצד להתנהל איתם כך שיוכלו לעזור לנו בחיים במקום להפריע וכיצד ללמוד לעבוד איתם בשיתוף פעולה.


הרצאה – איך לעזור לנפש שלנו לעזור לנו

קטגוריות: אדם רגיש מאוד,  הרצאות,  התפתחות,  פתיחת חסימות רגשיות,  

מטרת ההרצאה "איך לעזור לנפש שלנו לעזור לנו" היא לפגוש את הדרך שבה הנפש שלנו עוזרת לנו בכל רגע בחיים ולהכיר דרכים לייצר איתה הבנה ומערכת יחסים אוהבת כך שתוכל לפעול למעננו באופן מיטבי.


הרצאה – להיות אדם רגיש מאוד ולחיות עם איכות חיים

קטגוריות: אדם רגיש מאוד,  הרצאות,  התפתחות,  פתיחת חסימות רגשיות,  

כדי שאנשים רגישים מאוד יתחברו למתנות הייחודיות שאיתם הם הגיעו לעולם, חשוב להכיר להם אותן, ולהראות להם כיצד ניתן להתנהל כך שהאתגרים שהרגישות מביאה יתפסו פחות מקום בחייהם. באופן זה, אנשים רגישים מאוד יוכלו להתחבר לחיים שלהם ממקום של כוח ויכולות, ולייצר להם חיים נעימים ומספקים יותר.


הרצאה – מיהי החרדה ומה אפשר לעשות איתה

קטגוריות: אדם רגיש מאוד,  הרצאות,  התפתחות,  ניהול אנרגיית החיים,  פתיחת חסימות רגשיות,  

החרדה אינה אויב, היא תופעה שמגיע מתוכנו ויש לה תפקיד עבורנו ולכן יש גם מה לעשות איתה. בהרצאה נכיר את החרדה, התופעות שמגיעות איתה ואת תפקידה עבורנו. מתוך ההכרות הזו נוכל גם להתחיל לגבש גישה אחרת אל החרדה ודרך התנהלות שתעזור לנו להקטין את החרדה בחיינו.

 


הרצאה – למה אני תמיד אשם?

קטגוריות: אדם רגיש מאוד,  הרצאות,  התפתחות,  זוגיות,  פתיחת חסימות רגשיות,  

ההרצאה "למה אני תמיד אשם?" מיועדת למי שמרגישים שהם תמיד לא בסדר וגם לאלו שחיים במחיצתם. מתוך ההבנה של תחושת האשמה ומרכיביה נוכל להתחיל לבחור באופן מודע מה לעשות בקשר אליה וכיצד לבחור דרכים לחיות בלעדיה.