סדנה – זרימת האהבה בזוגיות

זרימת האהבה בזוגיות נראית דבר מובן מאליו, ואכן היא טבעית לכולנו. עם זאת, במהלך ההיסטוריה האנושית, וגם בחיינו הפרטיים, קרו אירועים שמכבידים על זרימת האהבה הטבעית בזוגיות ואף חוסמים אותה.

בתוך מערכת היחסים יפגוש בתוכו כל אחד מבני הזוג דברים שיחסמו את היכולת שלו לאהוב ואף לקבל אהבה. דברים אלו יעצרו את זרימת האהבה, שהיא אחד הבסיסים החשובים ביותר בזוגיות. מכיוון שאנו רגילים לראות את הדינמיקה הזאת במערכות יחסים של זוגות, הסיבות לכך נסתרות מעינינו ואנו והאהבה הזוגית שלנו שבויים שלהן. לפעמים אלה הסיבות שיחסמו בכלל את האפשרות ליצירת זוגיות.

מטרת הסדנה היא לשחרר את זרימת האהבה הטבעית בזוגיות בין בני הזוג תוך כדי שחרור מהחסימות שמפריעות לזרימה הטבעית הזו לקרות.

במהלך הסדנה, נכיר את האפשרות של זרימת האהבה בין בני הזוג, נבין מה חוסם אותה בכל אחד מהם, ונכוון למצב שבו שני בני הזוג יצליחו לחוות את זרימת האהבה בכל מצבי החיים.

השיטה “זוגיות הרמונית” להבראת מערכת היחסים בין בני זוג פועלת בהצלחה כבר שנים אחדות ויעילותה הוכחה גם בעבור זוגות קיימים וגם בקרב יחידים השואפים להגיע לזוגיות טובה. בסדנה נשתמש בכוחם של חלקי הנפש הגברי והנשי לפתיחת זרימת האהבה בזוגיות קיימת או עתידית. לשם כך ניעזר בכלים מעשיים לשחרור זרימת האהבה וגם לשמירתה באתגרי החיים השונים שמגיעים לפתחנו. הסדנה מיועדת גם לאנשים שיש להם זוגיות וגם למי שמבקשים זוגיות.

במהלך הסדנה וגם לאחריה יחוו המשתתפים שיפור גדול ביחסיהם עם בני הזוג, עם הסביבה הקרובה ועם עצמם, ויחושו את האהבה ככוח חיים שממלא ומזין אותם.

מידע נוסף על השיטה והאפשרות של זרימת אהבה בזוגיות ניתן לקרוא במאמר "זרימת האהבה בזוגיות".

למי הסדנה מתאימה?

  • לאנשים שמבקשים להחזיר את האהבה הזוגית לחייהם
  • לאנשים ששואפים לייצר זרימת אהבה קבועה בזוגיות שלהם
  • לאנשים שרוצים לפתוח את הדרך לזוגיות עם אהבה בחייהם

******

פרטים נוספים על הסדנה

  • הסדנה תערך ביום שישי 25.08.2023 בן השעות 10:00-16:00.
  • הסדנה מיועדת לקבוצה של עד 20 משתתפים.
  • היכרות עם העבודה עם החלקים הגברי והנשי שבנפש היא חובה.
  • הסדנה כוללת מפגש אחד של 6 שעות בין 10:00 ל-16:00.
  • ביום הסדנה בשעות הצהריים תיערך ארוחה משותפת שיביאו איתם המשתתפים.
  • מחיר ההשתתפות בסדנה: 1,000 ₪ לאדם ו- 1,700 ₪ לזוג. ברישום מוקדם עד שבועיים לפני הסדנה 900 ₪ לאדם ו-1,500 ₪ לזוג.
  • מקום הסדנה: “בית זוגיות וחיים הרמוניים” שבשרון (פרטי הגעה בצור קשר).

על המנחה איריס סובינסקי

איריס סובינסקי, בעבר אשת היי-טק ושנים רבות עוסקת באימון מעמקים, עובדת עם בני זוג ומנחה סדנאות התפתחות אישית.

יוצרת השיטות “זוגיות הרמונית” ו”אימון מעמקים”, שמטרתן לחבר בין האדם לחלקי הנפש הלא-מודעים שלו. העבודה עם התת-מודע מאפשרת לאדם להגיע לתקשורת עם נקודות עמוקות שבדרך כלל נעלמות מעינינו, אבל משפיעות מאוד על ההתנהלות בחיינו.

העבודה של איריס, בעזרת החלקים הסמויים שבנפש, כוללת טיפול בזוגיות, החזרת זרימת האהבה לזוגיות וסיוע במציאת הייעוד האישי. כמו כן היא עובדת עם אנשים במצבי משבר, כמו דיכאון וחרדה. תכליתה היא לחבר בין האדם ובין המנגנונים שמפעילים אותו, תוך כדי יצירת דו-שיח פנימי שמאפשר לשחרר את התופעות הנפשיות שמפריעות לו לחיות בפנים ובחוץ.

רוצים לראות עוד סדנאות ואירועים? טבלת אירועים.
לשמוע הקלטות של הרצאות? הרצאות מוקלטות.