הרצאה – "להיות אינדיבידואל בתוך זוגיות"

ההרצאה "להיות אינדיבידואל בתוך זוגיות" מכוונת אל אחד האתגרים הגדולים של תקופתנו. פעם הייתה זוגיות מסוג מסוים, שהתאימה לעבר, ואז משהו השתנה בנו ונהפכנו לאינדיבידואלים. מאז נראֶה שנושא הזוגיות מסתבך. האם שני האלמנטים האלה, אינדיבידואל וזוגיות, יכולים להתחבר באופן מיטבי?

על פי רוב, המצב הקיים הוא שחלקים מאיתנו יודעים להיות אינדיבידואל, ואחרים יודעים להיות בזוגיות. אבל כשאנו מגיעים לחבר זה את זה, נהיה בלגן והרבה דברים מתבלבלים.

בהרצאה נגלה:

• מה זה בעצם אומר להיות אינדיבידואל?
• מה זה להיות אינדיבידואל בתוך זוגיות?
• איך נראית זוגיות של שני אינדיבידואלים?
• למה זה כן יכול לעבוד?
• מה זוגיות של אינדיבידואלים מבקשת מבני הזוג?
• מה הקשר בין השיטה זוגיות הרמונית לזוגיות של אינדיבידואלים?

החיבור בין אינדיבידואליות לזוגיות מאפשר לנו להמשיך להתקדם ולהתפתח ולהגשים את עצמנו. אלו הם תנאים הכרחיים לתחושת הרווחה שלנו כיום גם בזוגיות מונוגמית.

ההרצאות שאיריס סובינסקי מעבירה הן חווייתיות ומלאות הומור, גם אלה שעוסקות בעניינים לא קלים. מבטה המיוחד של איריס על העולם מסייע למשתתפים לראות ולחוות את הנושאים שבהם ההרצאות עוסקות מזווית שונה ומקורית.

למי מתאימה ההרצאה?

לכל אלו ששואפים להפוך את הזוגיות בחייהם למקום שמאפשר להם לחיות בדיוק את החיים שהם רוצים.

בסיום ההרצאה ייערך שיח שאלות ותשובות עם המשתתפים.

פרטים נוספים:

איריס סובינסקי היא מרצה, מטפלת זוגית ומנחת קבוצות, מאמנת מעמקים ובעלת ניסיון רב בעבודה עם בעלי נפש רגישה מאוד. בעבודתה של איריס עם החלקים הפחות מודעים, בתת-המודע, היא פיתחה את שיטת "אימון מעמקים" ואת שיטת "זוגיות הרמונית". איריס מגיעה מעולמות ההיי-טק בעברה ובעלת רקע באנתרופוסופיה.