זוגיות הרמונית

קוראים יקרים,

פריחה, צמיחה, התחדשות וחירות – אלו הדברים שאנו פוגשים בתקופה זו של השנה, דרך הטבע והאביב המתפרץ וברוח חג הפסח. יש מי שממש מרגישים בתוכם את הצורך לקדם את החירות הפנימית, ויש שמגיבים לצמיחה ולהתחדשות. כל אלו מזמינים אותנו להמשיך במסע האישי שלנו, כל אחד בנושא ובדרך שמתאימה לו עכשיו.
הקמת "בית זוגיות וחיים הרמוניים" במשק שלנו בעין-ורד פתחה גם עבורי שלב חדש:

• במישור אחד  ניכרת האצה של מה שכבר קיים: אימון בשיטה זוגיות הרמונית ובשיטה המפגש הפנימי. תודה לכל אלו ששולחים אליי אנשים לאימון ולמפגש הפנימי.

• במישור שני, אנחנו עושים פיתוח עסקי ובוחנים את המשך הדרך. את הפעילות הזו מובילה אופירה שיימן, חברה ומלווה שלי מזה הרבה שנים. אופירה מביאה איתה גם את הפן הטיפולי רוחני וגם את הפן השיווקי עסקי, צירוף מיוחד שמוכיח את עצמו ותורם מאוד.

• נושא נוסף הוא שיתוף פעולה עם זוג שדכניות מודרניות, שרית ויערה, שפתחו חברה בשם "שדכנית". כשפגשתי את שרית ואת יערה גילינו שהשליחות שלנו מתחברת ומשלימה ושנוכל לפעול יחד למען אלו שהזוגיות היא מטרה עבורם והם מבקשים לקדם את הנושא. שיתוף הפעולה ביננו מאפשר לשרית ויערה לתת מענה ייחודי לנושא מציאת בן הזוג, ולי נותן הזדמנות להגיע לעוד אנשים שיכולים להיתרם מהעבודה והידע שלי.  צירפתי את פרופיל החברה "שדכנית" לאלו שמתעניינים בשדכנות של היום, ואני מקווה לשלוח במידעון אחר מאמר על נושא השידוכים בימינו.

תכנים נוספים

במידעון הקודם הבטחתי לחשוף את התחומים ואת השיטות הנוספות שנעסוק בהם במרכז החדש. כל אחד מהנושאים פותח על ידי מתוך למידה והתנסות אישית. פיתוח הנושאים במרכז הוא הדרך שלי להעביר הלאה את מה שאספתי לאורך חיי ומבטא את הדרך שבה אני חיה. במידעונים הבאים ארחיב ואפרט לגבי כל אחד מהנושאים הללו.

התחומים:

המפגש הפנימי – מפגש אישי חד פעמי להשבת הזרימה לחיים, ליצירת חיים הרמוניים ולהשגת שקט וחופש פנימי. במפגש מנוקות טראומות וחסימות פנימיות, והוא מתאים לכל מי שמרגיש שמשהו  בחייו "תקוע" והוא מעוניין להתגבר עליו ולנוע הלאה.

חשיפת מציאות – הדרכה אישית ומשפחתית לחשיפה של החיים שהיינו רוצים שיהיו לנו במציאות שלנו. השיטה מאפשרת לחשוף את הפוטנציאל הטמון בתוך המציאות הקיימת כדי לממש את הפוטנציאל הגלום בנו ולאפשר לכל אחד למצות את היכולות החבויות בו.

מעורבות הורים בחינוך – סיוע תמיכה וליווי להורי הילדים של היום בהתמודדות עם אילוצי מערכת החינוך. הסיוע כולל הגדרת מטרות וערכים, הכנה עצמית ועבודה הרמונית עם מערכת החינוך למען הילדים. השיטה פותחה מתוך עבודה עם מערכת החינוך במשך 15 שנים עבור ילדים מיוחדים. בעיני כל ילד שיש בו שונות הוא מיוחד ומגיעה לו התאמה שתעזור לו להתחבר לחברה ולחיים. מטרת התהליך היא  לייצר לילדים את הסביבה ואת הדרך שמתאימות להם בתוך המציאות הקיימת.

נושא החודש – האימון בשיטה זוגיות הרמונית

בהשראת האימונים הרבים שאני עושה ולקראת קורס המאמנים שיפתח בקרוב, החלטתי להקדיש את המאמר הבא לנושא האימון בשיטה זוגיות הרמונית. אני מזמינה את כל מי שמאמן, מטפל ומגשר ונושא הזוגיות קרוב לליבו לבדוק את האפשרות להצטרף לתהליך הצמיחה העמוק ולהתרחבות שמביאה ההשתתפות בסדנה. זו הזדמנות לעשות עוד צעד משמעותי לחופש הפנימי.

קורס האימון בזוגיות הרמונית הוא השלב הראשון בתוכנית ללימוד אימון זוגות בשיטה. המסגרת המלאה כוללת בנוסף את שלב אימון הזוגות ושלב שלישי של לימוד הכלי "המפגש הפנימי", זהו כלי לפתיחת מחסומים רגשיים שאני משתמשת בו הרבה גם באימון זוגות וגם כפיתרון אפשרי לבעיות אחרות. הכלי מאיץ ומחזק את האימון ואת תהליך הצמיחה (הסבר נוסף על הכלי כתוב במידעון זה בהצגת התחומים החדשים).

 

מאמר חדש

את המאמר "כיצד מייצרים שינוי בזוגיות בעזרת אימון בזוגיות הרמונית" כתבתי עבור אלו ששואלים אותי מה המיוחד באימון בשיטה, ועבור אלו שמבקשים להרחיב את הכלים שבהם הם משתמשים בעבודתם עם אחרים.

ערב תרגול וסדנאות
מפגש חד פעמי לתרגול ולהעמקת הכלי גברי-נשי פנימי יערך ביום  שלישי ה-17.4 בשעה 19:00, ואורכו שעתיים וחצי. המפגש מיועד לכל מי שכבר חווה את העבודה עם הכלי (בוגרי כל סוגי הסדנאות ומתאמנים בשיטה), ומטרתו להזכיר את השימוש בכלי ולתרגל אותו. המפגש יתקיים ביום שלישי ה-17.4.12 בבית זוגיות וחיים הרמוניים בשעה19:00, וההשתתפות בו היא בחינם. אף על פי שהערב הוא ללא תשלום, חשוב להירשם מראש. אשמח לראותכם.

הסדנאות הבאות ב"בית זוגיות וחיים הרמוניים":

•ביום שני ה-16.4.2012 יתחיל  קורס אימון נוסף בשיטה זוגיות הרמונית. הקורס ייערך בימי שני בבוקר בשעות 12:00-09:00, והוא מיועד למאמנים, למטפלים ולמגשרים המעוניינים לעבור תהליך עמוק של צמיחה לחופש אישי ולהוסיף כלים נוספים לעבודתם. מידע נוסף ותגובות על הקורס ניתן למצוא באתר.  מצורפת תגובה על הקורס ועל השיטה מפי מאמן בשיטה.

•ביום שני ה-7.5.2012 תתחיל  סדנת המיני הוותיקה בשיטה הזוגיות הרמונית, זוהי סדנה בת 3 מפגשים להכרת העבודה עם הגברי והנשי הפנימיים , כדי  להגיע לשיפור הזוגיות לקראת זוגיות מאושרת ומאוזנת. בסדנה ילמדו כלים שימשיכו איתנו להמשך החיים.

•ביום חמישי ה-31.5.2012 תתחיל מיני סדנה בנושא "תקשורת הרמונית, בזוגיות ובכלל". הסדנה כוללת גם לימוד ותרגול הכלי "דו-שיח win-win". הכלים שילמדו ויתורגלו בסדנה יוכלו לשמש לתקשורת עם בן הזוג ועם אחרים וגם לעבודה עם הגברי והנשי הפנימיים. מידע נוסף בנושא ניתן למצוא במאמר שכתבתי למידעון קודם, "תקשורת בזוגיות ו"דו-שיח win-win" בשיטה זוגיות הרמונית. סדנה זו מתאימה גם למי שעדיין אינו מכיר את השיטה וגם לבוגרי הסדנאות האחרות.

פרטים נוספים על הפעילויות ניתן למצוא באתר.

אם ברצונך להצטרף לנמעני המידעון  של "זוגיות הרמונית" אנא שלח לי דואר עם השם ו"נא להוסיף אותי לנמעני המידעון " לכתובת harmony@iris-sovinsky.com, או הירשם למידעון באתר.

איריס סובינסקי

"זוגיות הרמונית"
054-4235787

כל המידע על השיטה זוגיות הרמונית והסדנאות נמצאים באתר: https://www.iris-sovinsky.com

כתובתי בפייסבוק http://www.facebook.com/iris.sovinsky

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולפתח את העבודה הפנימית העמוקה בעזרת הכלים והאימון שמציעה השיטה "זוגיות הרמונית", רשימת המאמנים באתר, וכמו כן להמשיך ולהזמין את חבריכם ויקיריכם להכיר את השיטה וליהנות ממנה ומיתרונותיה וכן מן הסדנאות.

הרשמה למידעון

איני משתפת פעילות עם ספאם, ולכן לא אעשה שום שימוש לא ראוי בפרטיכם