סיפור מהחיים – החיים לאחר נקודת ההיפוך

בעקבות אירוע פתאומי וקשה, שהוביל למשבר של כמה שנים, אמירה, אם לשני ילדים בת חמישים, איבדה אמון בכל מה שהיה קבוע ויציב בחייה. היא חשה שהיא צריכה לסלול לעצמה דרך חדשה וערכים חדשים, שיביאו אותה לחיים חדשים.

זהו סיפורה של אמירה, כפי שהיא כתבה אותו:
אחת התחנות המרגשות, המעצימות והמקדמות שלי", אומרת אמירה, "הייתה איריס והטיפול-כיוונון הפנימי שלה , "המפגש הפנימי", שמאזן בין החלק הנשי והחלק הגברי בנפש. היא כיוונה אותי להביט אל תוכי, למצוא את הדמויות שהיו חלק מן העבר שלי ולהתחבר אליהן מחדש. ההבנה שאין באמת עבר או עתיד יש לה חלק עצום בשינוי שעברתי, ביכולת לשאת את כל מה שקורה בחיי בקלות חדשה, מכבדת (לעומת הדרמה היומיומית שהייתי רגילה לנהל בגלגול הקודם).

"כמעט בלי לשים לב, נהיה לי פתאום יותר קל. בזבוזי אנרגיה על מריבות פנימיות בתוכי פשוט התפוגגו להם. הרבה יותר ברור לי מה אני רוצה, ובעיקר – מה אני לא רוצה, מה אני יכולה לעשות ואיך לממש את המשאלות שלי. מתוך נקודת השפע, שהתחיל להגיע אל החיים שלי, יכולתי לראות איך פועל העולם כשאת מחוברת לעצמך באופן אותנטי. איריס, בעדינות רבה, מקשרת את המציאות אל החיים הפנימיים, אל חיי הרגש (שהתרגלתי לחשוב שהם חלק טפל, לא מועיל) על כל העושר שלהם, החל בפחד ובקנאה וכלה בשמחה ובאהבה, והפעולה הזו שלה מזיזה את אבני הבניין של חיי, מקילה עליי מאוד להתמקד ולמצוא את השביל הכי נכון בשבילי, אל הגשמת כל החלומות שלי".