כדי להפגיש אהבה, זוגיות, חברות, הגשמה וחופש אישי

קוראים יקרים,

שנה חדשה התחילה, שנת 2012. עבורנו היא התחילה בהגשמה של חלום:
הקמת בית פיזי לזוגיות ההרמונית, "בית זוגיות וחיים הרמוניים". הבית הוקם במשק שלנו בעין-ורד, והוא נבנה כדי לצור מקום ברוח השיטה, מקום שבו יימצאו חום, אהבה, טבע וחיבוק לאנשים שעושים את הדרך לזוגיות מאושרת.

חגיגות חנוכת הבית מסתיימות ואנו יוצאים לדרך. הכוונה ב"אנו" לאנשים נוספים שהצטרפו לבנייה וההפצה של המקום והשיטות ותודה להם על תרומתם הרבה. בנוסף כחלק מההתחדשות ובעקבות בקשות שקיבלתי, נרחיב את קשת התחומים שנעסוק בהם ונוסיף לזוגיות ההרמונית תחומים חדשים שפותחו על ידי (פירוט השיטות ישלח במידעון הבא).

מאמר חדש

בהשפעת הפתיחה חזרתי לנושא החזון. אני מצרפת הפעם את המאמר חזון הזוגיות בתקופתנו והשיטה זוגיות הרמונית"

סדנאות

אנחנו ממשיכים במסורת הסדנאות שהתחלתי במקומות הקודמים שבהם פעלתי.
הסדנאות הבאות ב"בית זוגיות וחיים הרמוניים":

• ביום שני ה-12.3.2012 תתחיל  סדנת המיני הוותיקה בשיטה זוגיות הרמונית, סדנה בת 3 מפגשים להכרת העבודה עם הגברי והנשי הפנימיים ולשיפור הזוגיות לקראת זוגיות מאושרת ומאוזנת.

•ביום חמישי ה-15.3.2012 תתחיל מיני סדנה בנושא "תקשורת הרמונית, בזוגיות ובכלל". הסדנה כוללת גם לימוד ותרגול הכלי "דו-שיח win-win". סדנה זו מתאימה גם למי שעדיין אינו מכיר את השיטה וגם לבוגרי הסדנאות האחרות. הכלים שיתורגלו בסדנה יוכלו לשמש גם לעבודה עם הגברי והנשי הפנימיים. מידע נוסף הנושא ניתן לקבל במאמר שכתבתי למידעון קודם, "תקשורת בזוגיות ו"דו-שיח win-win" בשיטה הזוגיות הרמונית"

•בהמשך יתחיל קורס אימון נוסף בשיטה זוגיות הרמונית. הקורס יתחיל ב-16.4.2012 וייערך בימי שני בבוקר בשעות 12:00-09:00. הקורס מיועד למאמנים, מטפלים ומגשרים אשר רוצים לעבור את התהליך על עצמם ולהוסיף כלים נוספים לעבודתם. מידע נוסף ותגובות על הקורס ניתן למצוא באתר.

 

פרטים נוספים על הפעילויות ניתן למצוא באתר.
אם ברצונך להצטרף לנמעני המידעון  של "זוגיות הרמונית" אנא שלח לי דואר עם השם ו"נא להוסיף אותי לנמעני המידעון " לכתובת iris.sovinsky@gmail.com, או הירשם למידעון באתר.

מכתב זה נשלח אליך מכיוון שאתה נמצא בין בוגרי הסדנאות בשיטה ו/או בין המתעניינים בשיטה ובפעולותיה. אם אין ברצונך לקבל מכתבים נוספים בנושא אנא שלח לי דואר עם השם ו"נא להסיר אותי" ואסיר אותך מרשימות התפוצה שלי.

איריס סובינסקי

"זוגיות הרמונית"
054-4235787

כל המידע על השיטה זוגיות הרמונית והסדנאות נמצאים באתר: https://www.iris-sovinsky.com
כתובתי בפייסבוק http://www.facebook.com/iris.sovinsky

אני לא משתפת פעילות עם ספאם, ולכן לא אעשה שום שימוש לא ראוי בפרטיכם.

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולפתח את העבודה הפנימית העמוקה בעזרת הכלים והאימון שמציעה השיטה "זוגיות הרמונית", רשימת המאמנים באתר, וכמו כן להמשיך ולהזמין את חבריכם ויקיריכם להכיר את השיטה וליהנות ממנה ומיתרונותיה וכן מן הסדנאות.

הרשמה למידעון

איני משתפת פעילות עם ספאם, ולכן לא אעשה שום שימוש לא ראוי בפרטיכם