זוגיות הרמונית

שלום קוראים יקרים,

בשעה טובה נפתח קורס המאמנים השני בשיטה "זוגיות הרמונית". עבורי זהו אירוע חשוב המהווה ההזדמנות להעביר ולחלוק את הידע והניסיון שצברתי ולהעבירם הלאה לאנשים נוספים שייהנו מהידע ויפיצו אותו הלאה. כך יורחב מעגל הנהנים מהשיטה בקצב גבוה יותר מאשר על ידי בלבד. זוהי שליחות חשובה בעיקר בתקופה שלנו, ועל כך אני מודה למאמנים שבחרו להצטרף לקורס ולהשתתף בשליחות.

על המשמעות המיוחדת של התקופה הזו בנושא הזוגיות כתבתי את המאמר שבהמשך.

קצת על איך זה התחיל

אנחנו, יובל בעלי ואני, התחלנו את דרכנו המשותפת לפני יותר מ-20 שנה. כבר מתחילת הקשר בינינו הייתה בינינו אהבה גדולה ועם זאת קשיים מרובים. במהלך השנים שלנו יחד פגשנו הרבה כאב והגענו לצמתים בהם נדרשנו לבחור אם להמשיך ולהתגבר או לוותר ולעזוב. רצינו להמשיך אבל היינו חייבים למצוא את ה"דרך", איך בונים זוגיות עם שותפות וחברות וגם נשארים מי שאנחנו, איך בונים זוגיות שנוכל להיות בה מי שאנחנו באמת, איך בונים זוגיות וגם פנויים להגשמה האישית?

הרמז הראשון היה כשהבנו שהפתרון נמצא בתוכנו, שאיננו תלויים אחד בשני שיש בנו את כל מה שאנחנו זקוקים לו ושאם נמצא את הדרך נוכל לצור את מה שאנחנו בוחרים. בליווי תהליך של התפתחות אישית נפשית ורוחנית, ותוך כדי טלטלות רבות בחיי הזוגיות, אפשרנו לעצמנו להתפתח כל אחד כאינדיבידואל ובמקביל ביחד כזוג.

אני מצדי, בצעתי כניסה פנימה לתוך הנפש שלי, פיתחתי דו-שיח בין חלקי הנפש שלי, שחררתי תפיסות עולם ואחיזות מסוגים שונים שכבלו אותי, ויובל מצא את הדרכים שלו. כל פעם שבן-זוגי היה אומר לי משהו, בחרתי להקשיב, לחפש את המסר העמוק שלו ולראות היכן זה באמת פוגש אותי, למה זה כל-כך מכאיב לי, באיזה פצע בתוכי הוא נוגע? איזה פצע בתוכי אוכל לרפא עכשיו.

לאורך השנים בנינו זוגיות אחרת, זוגיות זורמת והרמונית. הזוגיות שלנו הפכה למקום של ביטחון ואהבה, קן מחזק ובסיס להגשמה שלי ושל כולנו. מקום של חופש להיות מי שאנחנו ומקום של כוח ליצור בעולם את ההגשמה שלנו.

תוך כדי השנים והדרך שלנו, הרגשתי שיש לזוגיות גם סיבה גדולה ממה שידעתי ויצאתי לדרך למצוא אותה. אספתי את התשובות שמצאתי, את תפישות העולם שחשפתי בתוכי ואת הכלים שפיתחתי, וכך נוצרה השיטה "זוגיות הרמונית".

השלב הבא היה כתיבת מאמרים שמכילים את המידע שאספתי, והנה המאמרים הראשונים לפניכם.

מאמרים חדשים

המאמר הראשון מדבר על תהליכי ההשתנות של הזוגיות ומתמודד עם השאלה מה קרה לזוגיות כך שהגיע לאן שהגיע? המאמר נקרא "השתנות הזוגיות בעולם".

המאמר השני מתאר את אחד מהכלים המרכזיים של השיטה והשימוש בו "תקשורת בזוגיות ו"דו-שיח win-win".

אשמח לשמוע את דעתכם על המאמרים והצעות לנושאים למאמרים נוספים שיעניין אתכם לקרוא.

זוהי ההזדמנות שלי להודות לכם שאתם מתעניינים בנושא ועוזרים להפיץ את המסר בעולם כל אחד בדרכו הוא.

אימון אישי בשיטה זוגיות הרמונית

האימון הוא תהליך שמלווה את המתאמן בחייו ומתוך מה שמגיע בחיים אנו לומדים כיצד להתמודד ולפתור את הדברים בעזרת כלים מתאימים.

האימון בשיטה זוגיות הרמונית מתמקד בפיתוח היכולת הזוגית בתוכנו, כדי לצור לעצמנו זוגיות חדשה במערכת הזוגית שיש לנו, או שתהיה לנו.

האימון בשיטה מיוחד בכך שאינו דורש השתתפות של בן-זוג ומאפשר ללמוד ולתרגל את הגברי-נשי בפנים ובחוץ , תקשורת ודו-שיח win-win, ויתור על קורבנות, יצירת חופש פנימי ואת כל שאר הכלים של השיטה זוגיות הרמונית.

בזכות קורס המאמנים בשיטה שמתקיים עכשיו מתאפשר לנו להציע אימון אישי מוזל בשיטה (בין 100 ל-200 ₪ לפגישה).

נשארו מספר מועט של מקומות לאימון המוזל. למעוניינים בבקשה צרו איתי קשר בטלפון 054-4235787 או דרך האתר

סדנא

ביום חמישי הקרוב 10.3.11 תתחיל במשכן בשביל הנשמה, עוד מיני סדנה בשיטה זוגיות הרמונית.

פרטים נוספים על הפעילויות ניתן למצוא באתר.

 

אם ברצונך להצטרף לנמעני המידעון של "זוגיות הרמונית" ולקבל את המאמרים הבאים לכשיתפרסמו, הנך מוזמן/ת להירשם למידעון

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולפתח את העבודה הפנימית העמוקה בעזרת הכלים והאימון שמציעה השיטה "זוגיות הרמונית", רשימת המאמנים באתר, וכמו כן להמשיך ולהזמין את חבריכם ויקיריכם להכיר את השיטה וליהנות ממנה ומיתרונותיה וכן מן הסדנאות.

הרשמה למידעון

איני משתפת פעילות עם ספאם, ולכן לא אעשה שום שימוש לא ראוי בפרטיכם