זוגיות הרמונית

שלום יקרים,

כדי להפגיש אהבה, זוגיות, חברות, הגשמה וחופש אישי
מיום ליום גדלה קבוצת האנשים שחוו את השיטה "זוגיות הרמונית" ונהנים מהכלים שלה והשיפור שהיא יוצרת באיכות החיים של הפרט והזוגיות.
בין המשתתפים הרבים, פנויים ופנויות אנשים שנמצאים בקשר וזוגות.
עם הסדנה שנפתחה בשבוע שעבר אנחנו עוברים את המאה. מתוך הסדנאות והחוויות שאספנו נוכחנו שוב ושוב ביכולתה של השיטה לשפר את הטוב, לרפא את הקושי ולייצר חדש בחייהם של המשתתפים.
לכל אלו שליוו אותי לאורך הדרך, השתתפו בפעילויות השונות, פרגנו ותמכו נתונות תודתי הוכרתי ואהבתי.
לאחרונה התקשרתי אל רבים מכם כדי להבין מה אוכל לצור עבורכם. תודה לכם על השיתופים ועל הבקשות. מתוך כל מה שקרה עד כה החלטתי לייצר ידיעון (newsletter) חודשי, בו אפרסם מאמרים בנושא זוגיות, הורות, העידן החדש ועוד. כמו כן אשתף על מה שקורה ופעילויות מתוכננות. קצב הפעילויות גדל וכן מספר סוגי הפעילויות השונות בשיטה ונראה לי שזוהי דרך נוחה לכולם להעברת המידע

פעילויות אחרונות שהיו

לפני שבועיים הסתיימה המיני סדנה הראשונה שנערכה בבקרים ונערך ערב התרגול הראשון של כלי השיטה (לבוגרי הסדנאות והמתאמנים בשיטה). כל הפעילויות היו מרגשות ומלמדות.
בערב התרגול בחר כל אחד מהמשתתפים נושא או פרויקט עכשווי ובעזרת המדיטציה עם הגברי והנשי, צעדנו צעדים נוספים אל היעד של כל אחד בנושא שבחר ושיפרנו את היכולת להשתמש בכלי. במפגש היה מקום לכל אחד מהמשתתפים לעשות עבודה ולהתקדם במקום בו הוא נמצא בחייו. המיקוד בכלי והעבודה האישית יצרו מפגש עוצמתי וחיזקו את החיבור לכלי. מתוך המפגש הזה החלטתי להגדיל את כמות העבודה האישית במפגשי התרגול ולפיכך להגביל את כמות המשתתפים במפגשים מהסוג הזה. המבנה הזה של ערב תרגול, מאפשר לתת יותר מקום לעבודת עומק אישית במפגש.

מאמרים בידיעון

בימים אלו אני מקדישה גם זמן לכתיבת מאמרים שאותם אפרסם במידעונים הבאים.
נשאלתי מהיכן הידע ועל כך תשובתי:
במשך שנים למדתי דברים רבים: בודהיזם, תרבות אינדיאנית, אנתרופוסופיה (מדע הרוח שפותח ע"י דר' שטיינר), חינוך, אימון, הנחית קבוצות, תהליכי התפתחות, פסיכותרפיה בודהיסטית, פרחי בך, טיפול בשחזורי טראומות ועוד. במקביל במשך השנים טיפלתי ועבדתי עם בודדים, זוגות וקבוצות וכל הזמן חקרתי את מה שפגשתי ובדקתי עם הידע הרב שצברתי.
המאמרים שאפרסם יכילו מהידע שצברתי משולב עם תוצאות המחקר שלי, ניסיון חיי וניסיוני כמטפלת.
בנוסף אפרסם גם מאמרים של יוצרים ומרפאים שאני מכירה אישית ומאמינה ביכולותיהם המיוחדות.

ולהלן רשימת הפעילויות לחודש הקרוב

כל הפעילויות מתאימות לבני זוג, זוגות ופנויים:

  1. מיני סדנה "בזוגיות הרמונית", 3 מפגשים להכרות עם השיטה והכרת כלים לעבודה אישית. הסדנה קצרה ועם זאת עמוקה ויוצרת שינוי אמתי בחיינו. הסדנה תתקיים בימי שלישי בבוקר ותתחיל ב- 25.1.2011 בין 9:00 ל-12:00,בעין-ורד שבשרון
  2. ערב תרגול הכלי "גברי-נשי פנימי" (ראה הסבר לעיל) יתקיים ביום רביעי ה-26.1.2011, בשעה 19:30 בערב,בעין-ורד שבשרון
  3. ערב תרגול יצירת מציאות בעזרת הכלים של השיטה זוגיות הרמונית יתקיים ביום חמישי ה-3.2.2011, בשעה 19:30 בערב, במשכן "בשביל הנשמה", בבית-ברל שבשרון
  4. סדנה מלאה בשיטה "בדרך לזוגיות הרמונית", 15 מפגשים של עבודת עומק אישית למפגש עם עצמנו ויצירת חיבור בין זוגיות הגשמה וחופש אישי. הסדנה תתקיים בימי רביעי בערב ותתחיל ב-9.2.2011 , בשעה 19:30, במשכן"בשביל הנשמה", בבית-ברל שבשרון
  5. מיני סדנה "בזוגיות הרמונית", 3 מפגשים להכרות עם השיטה והכרת כלים לעבודה אישית. הסדנה קצרה ועם זאת עמוקה ויוצרת שינוי אמתי בחיינו. הסדנה תתקיים בימי חמישי בערב ותתחיל ב- 10.2.2011 בין 19:30 ל-22:30, במשכן "בשביל הנשמה", בבית-ברל שבשרון
  6. קורס בשיטה "זוגיות הרמונית" למאמנים/מגשרים/מטפלים 15 מפגשים של עבודת עומק אישית למפגש עם עצמנו ויצירת חיבור בין זוגיות הגשמה וחופש אישי ובמקביל גם למידת השיטה כדי שאפשר יהיה לשלב את הכלים של השיטה בעבודה אישית בתהליכי אימון, גישור וטיפול. הסדנה תתקיים בימי חמישי בבוקר ותתחיל ב- 17.2.2011 בין השעות 9:00 ל-12:00 במשכן "בשביל הנשמה", בבית-ברל שבשרון.

לכל הפעילויות מוגדרת כמות מקסימלית של משתתפים, וכמות מינימלית לפתיחת הפעילות ואתם מוזמנים להירשם בהקדם.

בסדנאות "בדרך לזוגיות הרמונית" והקורס בשיטה "זוגיות הרמונית" למאמנים/מגשרים/מטפלים יש הנחה על רישום מוקדם והנחה נוספת על השתתפות בן הזוג באחת מ-2 הסדנאות הללו.

פרטים נוספים על הפעילויות ניתן למצוא באתר.

אם ברצונך להצטרף לנמעני המידעון של "זוגיות הרמונית" ולקבל את המאמרים הבאים לכשיתפרסמו, הנך מוזמן/ת להירשם למידעון

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולפתח את העבודה הפנימית העמוקה בעזרת הכלים והאימון שמציעה השיטה "זוגיות הרמונית", רשימת המאמנים באתר, וכמו כן להמשיך ולהזמין את חבריכם ויקיריכם להכיר את השיטה וליהנות ממנה ומיתרונותיה וכן מן הסדנאות.

הרשמה למידעון

איני משתפת פעילות עם ספאם, ולכן לא אעשה שום שימוש לא ראוי בפרטיכם