מפתחות אישיים לחיים

שיטת העבודה "מפתחות אישיים לחיים" מאפשרת לכל אדם לקיים איתי שיחת טלפון שבעקבותיה יקבל כלי עבודה נפשי מותאם אישית עבורו, אשר באמצעותו יוכל לבצע שינוי בחיים ולהתקדם לכיוון יותר טוב עבורו. משך שיחת הטלפון הוא 45 דקות.   

הנושאים שבהם ניתן לקבל מענה הם: התמודדות עם אתגרי החיים, אתגרים בזוגיות קיימת, אתגרים ביצירת זוגיות, אתגרים בגידול ילדים, עזרה בהתנהלות בחיים של אנשים רגישים מאוד, גידול וחינוך ילדים רגישים מאוד, יחסי גברים ונשים וההפך ועוד.

השיטה "מפתחות אישיים לחיים" נבנתה במיוחד עבור אנשים שנמנעים מלהיכנס לתהליכי ריפוי והתפתחות ממושכים, ועם זאת יש להם צורך במענה ספציפי לבעיה נקודתית. בעבודה עם שיטה זו יקבלו הפונים כלי עבודה נפשי אישי ויוכלו להכיר את הרווח שנותן ידע מהסוג הזה.

הכלי האישי שכל פונה מקבל בנוי מכמה הנחיות פשוטות, שקל לעקוב אחריהן. הכלי מותאם לאדם המסוים שאיתו אני עורכת את השיחה והוא יעיל ונוח לשימוש. השימוש בכלי משנה את התחושות, המחשבות וההתנהגות של האדם. הכלי שאשלח לפונים הוא זה שנדרש להם בדיוק ברגע הזה כדי לשנות מציאות עכשווית.

בשיטה "מפתחות אישיים לחיים" אני נענית לבקשתם של אנשים רבים בימים אלה לקבל תשובה מיידית, פשוטה ומעשית. השיטה נבנתה עבור אנשים שזקוקים למענה עכשווי בנושא שמפריע להם בחיים ברגע זה, כשלא מתאים להם להיכנס לתהליך טיפולי ארוך או מחייב.

במהלך השיחה אבדוק מהו הדבר שיעזור ביותר לפונה באותו זמן ואבנה לו כלי פשוט ומעשי לעבודה עצמית. הכלי מבוסס על רשימת הנחיות התנהגותיות ומחשבתיות, שהפעולה בהתאם להן תעזור לאדם לשנות את התחושה ולייעל את ההתנהלות בחיים. הכלי יישלח עוד באותו יום במייל או בטלפון ואפשר יהיה להשתמש בו שוב ושוב.

השיטה בנויה על שיחה אישית יחידה, שבמהלכה מתאר הפונה את הבעיה שמטרידה אותו ואת תחושותיו באותו זמן. בנוסף, אשאל אותו שאלות שיעזרו לי לקבל מידע נוסף על המצב. לאחר השיחה אאבחן את הסיטואציה שבה מצוי הפונה ואבנה את הכלי המיוחד שלו מתוך מה שעולה בשיחה. הכלי שאשלח הוא רב-פעמי, מותאם לאדם אחד, והוא יוכל להשתמש בו בכל פעם שיעלה בו הצורך. 

הכלי שיישלח לפונה יגיע יחד עם הסבר והנחיות כתובות על הדרך להשתמש בו. במקרים מסוימים, תתווסף גם הצעה למקורות עזרה נוספים.

שיחה נוספת מסוג זה יכולה להתבצע עם פונה שהשתמש בכלי שנשלח אליו והוא מרגיש שנעזר בו. 

בעברי עסקתי בפיתוח תוכנה ובעבודתי בהיי-טק עמדתי על חשיבותם של אמצעים מעשיים שעובדים מהר. מהמקום הזה בצירוף הידע שצברתי ב-15 השנים, שבהן אני מטפלת באנשים דרך התת-מודע שלהם וגם בזוגיות, למדתי לייצר כלים פשוטים ויעילים לריפוי קשיים רגשיים ותפקודיים.

אני מזמינה אתכם לקיים איתי את המפגש של מפתחות אישיים לחיים. המפגשים מתקיימים בעברית ובאנגלית, לפי הצורך, עם אנשים מישראל ומחו"ל, במפגשים מרחוק בטלפון או במחשב.

מידע נוסף עליי נמצא בעל אודות איריס סובינסקי. 

מידע נוסף על שיטות העבודה שלי נמצא בדף על אודות החזון ושיטות הריפוי.

מידע רב נוסף נמצא באתר שלי כולל מאמרים ומידעונים על נושאים רבים שקשורים לקידום ושינוי החיים, זוגיות, גידול ילדים ועוד.

עלויות לשיחה

עלות השיחה בשיטת "מפתחות אישיים לחיים" היא 200 שקל.