"סיפור מהחיים – תקופה חדשה, דרך חדשה"

זהו תיאור התהליך שעוברת מעיין חברתי עם תחילת העידן החדש.
תקופה חדשה
"מתחילה תקופה חדשה של שינויים . זה לא שלא עברתי אף פעם תהליך, להיפך עברתי תהליכים רבים , ובכל זאת קורה משהו שונה.
חיכיתי לזה הרבה זמן . שנים רבות אני ממתינה להצטרף לקורס מתנדבות מרכז סיוע נפגעות תקיפה מינית. כל שנה אני מקבלת תשובה שאין מקום . השנה סוף סוף קיבלתי הזמנה. יששששש התרגשות גדולה. הלב שלי רטט משמחה. בטח אני בפנים. כל דבר כנראה מגיע בזמן הנכון . להסכים לקבל את זה.
לראיון הקבלה הגעתי נרגשת מאוד. ידעתי שזה רגע מכונן. למרות ההתרגשות והציפיה והידיעה שאני צריכה להיות שם עלה כאב גדול. חומרים לא פשוטים. פגישה עם זיכרונות, כעס וכאב. הסכמתי להיות שם , להרגיש ובכל זאת זה היה מורכב. יחד עם הכאב חשתי מוגנת ובעיקר לא לבד. קבוצה של נשים מקסימות חכמות ומיוחדות מלוות אותי . אני עוברת את המנהרה הזו ביחד איתן. פגיעה מינית היא לא רק בגוף, אלא גם באמון. ישנו ניתוק מהגוף על מנת לא להרגיש את הכאב. הניתוק ממשיך שנים רבות. בתהליך הזה אני מרגישה שהבדידות נפרמת, שאני לא לבד.
ביחד עם איריס פותחות קבוצה השמיעי את קולך כדי לאפשר לנשים שחוו אלימות לצאת ממעגל הבדידות. להישמע, לחלוק, להיות שייכות.
אירוע נוסף הוא הנחייה של מעגל הקשבה. ימים מטורפים , קיצוניות של התרגשות, כאב, זיכרונות, עייפות, חוסר יכולת לתפקד, מול ריכוז מאוד גבוה ותובנות בהירות. משהו משתנה, זה גל אני אעבור את זה, לא להתנגד, לפקוח עיניים, אני לא לבד.
בלילה אחרי המעגל חוויתי חוויה חזקה. תוך כדי שינה אני מרגישה שמשהו מחבק אותי חזק, לחץ באזור הלב, אני מנסה להתעורר ולא מצליחה, מפחדת, שומעת קול ברור שאומר, לא לדאוג, את מוגנת. נושמת ותוך כדי רצות תמונות ילדות. מתעוררת עייפה . לאט לאט חוזרת לעצמי, לוקחת את הזמן. אני לא לבד, מישהו מבחוץ עוזר לי להתרפא.
והכל קשור להכל, כמו חוטים נסתרים. אני מסיימת סדנת מיניות לנוער בסיכון. חוויה של קרבה גדולה אליהם ושיתוף. איריס שואלת מתי הקבוצה הבאה? אני לא יודעת. איריס אומרת בשקט פשוט תבקשי. יומיים אחר כך מתקשרת יועצת ומזמינה אותי לעוד סדנה. התרגשות ופליאה, זהו ללא מאמץ, אני מבקשת ומה שנכון עבורי מתרחש. אכן תקופה חדשה מתחילה, בה אני מתהלכת זקופה, בה אני לא לבד, לא מתנגדת, מוכנה לעבור את הגל, לתת יד ולקבל.
מחר נוסעת להעביר סדנת מגע ומעגל הקשבה. מודה לכל אלו שאיתי . בכל המימדים.
אוהבת מאוד מעיין"