סיפור מהחיים – ריפוי בעזרת הרפואה הגרמנית החדשה

הפעם איננו עוסקים במקרה יחיד, אלא בתופעה שאופיינית לחיי רבים.

אנשים רבים סובלים מבעיות בבלוטת התריס, אבל סטטיסטית בין אלו יש רוב לנשים. מדוע נשים נתונות בסיכון גדול יותר לפגיעה בבלוטת התריס?

כדי להבין יותר טוב את הנושא הבא, כדאי לקרוא בתשומת לב את החלק במידעון "על אנשים ומקומות" בנושא הרפואה הגרמנית החדשה.

בתקופה הנוכחית נשים רבות מוצאות את עצמן מלהטטות בין גידול הילדים, ניהול הבית ועבודה לשם פרנסה או הגשמה עצמית. לרבות מהן חשוב גם תפקידן כאם, הדואגת לתזונה בריאה של ילדיה ומשקיעה בהם זמן איכות.

בעבר, נשים לא עשו את כל הדברים הללו באופן הזה. או שהן לא עבדו מחוץ לבית, או שלא יכלו להשקיע זמן איכות עם הילדים, או שלא הקדישו מחשבה לתזונה בריאה שגוזלת יותר זמן הכנה.

בכל מקרה, כיום נשים רבות נקלעות למירוץ בלתי אפשרי, מייגע ולפעמים אף מייאש – בניסיון לנהל את חייהן כך, שיוכלו לענות על כל האספקטים החשובים להן.

על פי הרפואה הגרמנית החדשה, תפקידה המרכזי של בלוטת התריס הוא איזון הקצב הפנימי שלנו. פגיעה בבלוטת התריס תתרחש אם אנו לא מהירים או זריזים מספיק כדי להשיג את מה שאנו רוצים או כדי להיפטר ממה שאיננו רוצים.

ישנה סבירות, שאצל נשים שחוות אי-הצלחה לעמוד בכל המשימות שהגדירו לעצמן לאורך זמן, תשתנה בלוטת התריס שלהן באופנים שונים כדי לנסות להתאים את עצמה למטלות הרצויות. למשל, בגידול תאים כדי להתאים את גודל הבלוטה לרצון שלנו להספיק הכל – מה שייראה לפעמים כמו סרטן בבלוטה.

זה, כמובן, נכון גם לגברים, אך הדבר נפוץ יותר אצל נשים.