זוגיות הרמונית

שלום קוראים יקרים

הזמן רץ ולא הרגשתי כיצד הוא חלף. נראה כאילו רק היום התחיל קורס המאמנים השני בזוגיות הרמונית והנה השבוע הוא כבר הסתיים. ההתרגשות רבה ועוד קבוצת מאמנים יוצאת לעולם.

ראשית אני מברכת את המאמנים של השיטה זוגיות הרמונית שתצלח דרככם ושתוסיפו לעולמנו את הטוב שלכם משולב בשיטה זוגיות הרמונית.

אתכם הקוראים אני מזמינה לקדם את הזוגיות שלכם עם בן זוגכם, או לצור לכם זוגיות משלכם, ע"י קידום הזוגיות בתוככם, בעזרת אימון בשיטה.

מאמר חדש

כדי להזכיר את הקשר בין הזוגיות הפנימית והחיצונית כתבתי את המאמר "הפן הנשי והפן הגברי והשפעתם על הזוגיות" המצורף למידעון.

סדנאות

בקרוב יפתחו מיני סדנאות נוספות בשיטה:

  • ביום ראשון הקרוב ה-5.6.2011 תתחיל במשכן בשביל הנשמה, מיני סדנה נוספת בשיטה זוגיות הרמונית, להכרת השיטה ונושא הגברי והנשי הפנימי
  • בקרוב תפתח מיני סדנה חדשה בנושא תקשורת בזוגיות ולימוד ותרגול הכלי "דו-שיח win-win" של השיטה זוגיות הרמונית. מידע על הכלי ניתן לקבל במאמר שכתבתי למידעון הקודם "תקשורת בזוגיות ו"דו-שיח win-win" בשיטה זוגיות הרמונית
  • ועוד תפתח, מיני סדנה חדשה נוספת, ללימוד ותרגול "השימוש בדו-שיח הפנימי ליצירת מציאות והגשמה אישית" מבוא לנושא זה הוצג במפגש השלישי של המיני סדנה הראשונה בסדרה.

אני מזמינה אתכם להיות שותפים ולומר לי מהם הסדנאות המעניינות אתכם, ואני אשתדל לקבוע את הסדנאות בהתאם לבקשותיכם.

אם ברצונך להצטרף לנמעני המידעון של "זוגיות הרמונית" ולקבל את המאמרים הבאים לכשיתפרסמו, הנך מוזמן/ת להירשם למידעון

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולפתח את העבודה הפנימית העמוקה בעזרת הכלים והאימון שמציעה השיטה "זוגיות הרמונית", רשימת המאמנים באתר, וכמו כן להמשיך ולהזמין את חבריכם ויקיריכם להכיר את השיטה וליהנות ממנה ומיתרונותיה וכן מן הסדנאות.

הרשמה למידעון

איני משתפת פעילות עם ספאם, ולכן לא אעשה שום שימוש לא ראוי בפרטיכם