זוגיות הרמונית

שלום קוראים יקרים

אתמול ציינו את ט' באב, יום אבל לאומי שאנחנו מקדשים כבר אלפי שנים על חורבן הבית ועל אירועים קשים שקרו לעם גם עקב שנאת חינם. על כך נאמר שבעקבות חורבן בית שני בשל שנאת חינם מצווה עלינו להרבות באהבת חינם ובמיוחד בימים אלה.

היום אנו מתכוננים לטו' באב שיחול בעוד 6 ימים, יום האהבה שלנו, יום הזוגיות של העם שלנו.

מספרים שבטו' באב היו בנות ישראל, לובשות לבן, ויוצאות לשדות לחפש את האהבה שלהן. באותו הזמן יצאו בני ישראל לשדות למצוא את האהבה שלהם. הפירות שהבשילו בבתי ישראל יצאו להמשיך את הדרך, דרך הזוגיות, דרך האהבה.

כשהתיישבתי לכתוב מצאתי בתיבת המייל שלי מכתב מנעמה שנמצאת באוהל המחאה. איני יודעת מי היא נעמה, אך היא כתבה על כל מה שחלמתי, על כל מה שביקשתי, על כל מה שנלחמתי, רק בלי מלחמה. אני יושבת ובוכה, נרגשת מן המעמד, מן הקדושה.

החלטתי הפעם לשלוח לכם את מה שכתבה נעמה ולשתף אתכם בהתרגשות הגדולה של היצירה של הדור החדש בדרך החדשה, ולקראת תחילת העידן החדש.

קראתי ואין לי יותר מילים. צירפתי את מה שכתבה ללא עריכה, בדיוק כפי שקיבלתי אותו, זה אולי קצת ארוך אך כל נושא שמוזכר בו חשוב.

תודה לך נעמה. המכתב של נעמה

מאמר חדש

איני מצרפת הפעם מאמר, לא זמן למאמרים הזמן הזה, הלמידה והעשייה מתרחשות במאהלים ובכיכרות.

סדנאות

שנה חדשה ושנת לימודים חדשה בפתח.
גם שנת הלימודים שלנו מתחילה ומביאה אתה גם את המוכר והטוב וגם חדש.

בתחילת ספטמבר יתקיימו 2 מיני סדנאות:

• ביום שני ה-5.9.2011 תתחיל סדנת המיני הוותיקה, בשיטה זוגיות הרמונית, להכרת השיטה ונושא הגברי והנשי הפנימי

• ביום חמישי ה-8.9.2011 תתחיל מיני סדנה חדשה בנושא "תקשורת הרמונית, בזוגיות ובכלל" הכוללת גם לימוד ותרגול הכלי "דו-שיח win-win". סדנה זו מתאימה גם למי שעדיין אינו מכיר את השיטה וגם לבוגרי הסדנאות האחרות בשיטה. עבורם הכלים שיתורגלו בסדנה יוכלו לשמש גם לעבודה עם הגברי והנשי הפנימי. מידע נוסף הנושא ניתן לקבל במאמר שכתבתי למידעון קודם "תקשורת בזוגיות ו"דו-שיח win-win" בשיטה זוגיות הרמונית"

מיד לאחר החגים, יתחיל קורס מאמנים נוסף בשיטה זוגיות הרמונית, הקורס יתחיל ב-3.11.2011 וייערך בימי חמישי בבוקר בשעות 9:00-12:00. הקורס מיועד למאמנים, מטפלים, ומגשרים אשר רוצים להוסיף לעבור את התהליך על עצמם ולהוסיף כלים נוספים לעבודתם. זה הזמן להתארגן ולהירשם וכל הקודם זוכה. מידע נוסף ותגובות על הקורס ניתן למצוא באתר.

 

 

אם ברצונך להצטרף לנמעני המידעון של "זוגיות הרמונית" ולקבל את המאמרים הבאים לכשיתפרסמו, הנך מוזמן/ת להירשם למידעון

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולפתח את העבודה הפנימית העמוקה בעזרת הכלים והאימון שמציעה השיטה "זוגיות הרמונית", רשימת המאמנים באתר, וכמו כן להמשיך ולהזמין את חבריכם ויקיריכם להכיר את השיטה וליהנות ממנה ומיתרונותיה וכן מן הסדנאות.

הרשמה למידעון

איני משתפת פעילות עם ספאם, ולכן לא אעשה שום שימוש לא ראוי בפרטיכם